Версія для друку

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 241 «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА»

У готельній справі завдяки персоналу, з яким спілкується гість, складається враження про установу, з’являється або, навпаки, пропадає бажання повертатися туди ще раз.

Наші випускники зможуть організувати успішну роботу на ринку готельних послуг та здатні проводити перевірку якості надання готельних послуг, проводити сертифікацію сервісної діяльності.
Спеціальність «Готельно-ресторанна справа» створена в 2014 році на базі коледжу ВНЗ «Одеська державна академія технічного регулювання та якості» і є основною в галузі готельного обслуговування.

 

За період навчання студенти спеціальності «Готельно-ресторанна справа» вивчають спеціальні дисципліни:

Організація та технологія обслуговування в готелях;

Організація та технологія обслуговування в закладах ресторанного господарства;

Будівлі і обладнання готелів;

Естетичне оформлення готелів;

Професійний етикет;

Організація обслуговування споживачів послуг;

Сертифікація сервісної діяльності;

Стандартизація і якість готельних та туристичних послуг.

Для організації практичних і лабораторних занять за фахом створені лабораторії: організація та технологія обслуговування в закладах ресторанного господарства; лабораторія організації та технології обслуговування в готелях.

Для придбання практичних навичок в коледжі створений готельний комплекс, в який входять:

Учбові готельні номери;

Учбовий ресторан;

Учбовий бар;

Учбова перукарня;

Кімната відпочинку.

Для вдосконалення професійних умінь і навичок за фахом, закріплення, розширення та систематизації знань, придбання практичного досвіду під час навчання студенти проходять три види практик: учбова (2 курс); технологічна (3 курс); переддипломна (4 курс).

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 241 «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА»Учбова практика проводиться в готельному комплексі коледжу. Переддипломна та технологічна практика студентів здійснюється в багатозіркових готелях та базах відпочинку Одеси та Одеської області.

 

Після закінчення навчання випускникам спеціальності присвоюється кваліфікація молодший спеціаліст фахівець з готельного обслуговування, підготовленого для професійної діяльності з сервісного обслуговування державних і приватних готельних комплексів, а також фахівців з стандартизації, сертифікації та контролю якості готельного обслуговування.

Згідно з вимога3ми стандарту освіти молодший спеціаліст фахівець з готельного обслуговування здатен виконувати професійні роботи:

Фахівець з готельного обслуговування

Фахівець з організації дозвілля

Фахівець із спеціалізованого обслуговування

Організатор туристичної і готельної діяльності

Фахівець із конферанс-сервісу

Адміністратор

Адміністратор черговий

Ресепшіоніст

Молодші спеціалісти зі спеціальності «Готельне обслуговування» призначені для роботи на підприємствах:

Заклади готельного господарства;

Туристичні комплекси;

Кемпінгові організації;

Санаторно-курортні комплекси.

Випускники коледжу здобувають кваліфікацію «Фахівець з готельного обслуговування», та здатні проводити перевірку якості надання готельних послуг, проводити сертифікацію сервісної діяльності.4

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, повідомте нам, виділивши потрібний текст і нажміть комбінацію клавіш Ctrl+Enter.

Повернутись на головну сторінку

Translate »

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: