Версія для друку

Панченко Олександр Анатолійович

 

Проректор з адміністративно – господарської роботи

Коротка біографічна довідкаpanchenko

Народився 23.05.1963 року в смт. Березівка, (Березовський район, Одеська область). У 1985 році закінчив Одеський електротехнічний інститут зв‘язку за спеціальністю “Автоматичний електрозв‘язок”.

Трудова діяльність:

Інженер виробничої лабораторії Миколаївського обласного виробничо-технічного управління зв‘язку (1985 – 1987).
Інженер автоматичних телефонних станцій, інженер – проектувальник в Державному інституті проектування об‘єктів “Укрзв‘язокпроект” (1987 -1992).
Завідуючий лабораторією технічних засобів навчання в Одеському вищому училищі метрології та якості (1992 – 2000).
Заступник директора з адміністративно-господарської роботи Одеського коледжу стандартизації, метрології та сертифікації (2000 – 2007).
Проректор з адміністративно-господарської роботи Одеського державного інституту вимірювальної техніки (2007 – 2011).
Проректор з адміністративно-господарської роботи Одеської державної академії технічного регулювання та якості (2011).
Нагороджений відомчим нагрудним знаком Держспоживстандарту України “За заслуги”.

Проректор з адміністративно-господарської роботи здійснює:

  • Роботу з укладання договорів з підприємствами, установами та іншими об’єктами господарювання з питань господарської діяльності і орендних відносин; контроль за їх виконанням;
  • Організацію та контроль робіт щодо благоустрою академії, оформлення інтер’єру і зовнішнього вигляду навчальних корпусів та гуртожитку; дотримання вимог правил пожежної безпеки, охорони праці, санітарних норм;
  • Організацію та контроль діяльності надзвичайної комісії з боротьби зі стихійними лихами і штабу цивільної оборони;
  • Організацію і контроль за експлуатацію та своєчасним ремонтом майна академії, підтримання порядку у навчальних корпусах і гуртожитку академії;
  • Організацію роботи по раціональному використанню площ академії, які використовуються у навчальному процесі та наукових дослідженнях;
  • Своєчасне забезпечення підрозділів інституту обладнанням, інвентарем і будівельними матеріалами, які необхідні для діяльності, та контролює витрати коштів, що виділені для цих цілей;
  • Керівництво та контроль за поселенням та виселенням з гуртожитку.
  • Підбір та розставлення кадрів у відділах та службах безпосереднього підпорядкування.

Прийом з особистих питань що четверга з 15.00 до 16.00

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, повідомте нам, виділивши потрібний текст і нажміть комбінацію клавіш Ctrl+Enter.

Повернутись на головну сторінку

Translate »

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: